نکات ما باید توجه در کلیه فشار خون بالا بیماری رژیم غذایی پرداخت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مشخص شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی دارد، پس از آن به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی فشار خون بالا چه باید به شما توجه در رژیم غذایی خود را؟

ایجاد تغییرات به رژیم غذایی خود راه اثبات شده برای کمک به کنترل فشار خون بالا است. این تغییرات همچنین می تواند کمک به شما از دست دادن وزن و کاهش شانس خود را از بیماری های قلبی و سکته مغزی.پس از راهنمایی بیمار با فشار خون بالا باید توجه می باشد.

1. کنترل مصرف نمک، کسانی که غذاهای با نمک زیاد خواهد رگ های خونی شما را سخت و افزایش فشار خون. شما بهتر است آن را از 5G برای هر روز کمتر است.

2. خوردن مواد غذایی کمتر شیرین، که دلیل است که کسانی که غذاهای سرشار از قند هستند، که می تواند به چربی انتقال و تشدید تصلب شرایین

3. آیا چربی حیوانی بیش از حد خوردن، آن را از کلسترول که ممکن است تصلب شرایین را تشدید می باشد.

4. را به دور از الکل و تنباکو، هر دو از آنها انفارکتوس میوکارد و سکته مغزی شوند.

5. بهتر است به خوردن غذاهای با پتاسیم، که می تواند کمک به کاهش فشار خون بالا. به یاد داشته باشید با دکتر خود را چک کنید قبل از اینکه شما را افزایش پتاسیم در رژیم غذایی خود و یا استفاده از جایگزین های نمک (که اغلب حاوی پتاسیم). افرادی که مشکلات کلیوی یا کسانی که داروهای خاص باید مراقب باشید که چه مقدار پتاسیم آنها مصرف می شود.

6. شما همچنین باید مواد غذایی با پروتئین با کیفیت بالا و ویتامین از قبیل ماهی (ماهی آب شیرین، شیر، گوشت بدون چربی و سفیده تخم مرغ (سفیده تخم مرغ بهتر است)، که می تواند به شما کمک کند برای به دست آوردن غذایی به اندازه کافی غذا بخورند.

7. غذاهای با کلسیم بالا می تواند بسیاری از بیماران کمک به کاهش فشار خون بالا به وضوح.

به امید راهنمایی در بالا ما باید با توجه در رژیم غذایی بیماری کلیوی فشار خون بالا پرداخت می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید. اگر شما هر گونه کمک دیگر لطفا تردید نکنید برای تماس با دکتر آنلاین ما نیاز دارید، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: بیماری فشار خون بالا فشار خون بالا کلیه کلیه بیماری رژیم غذایی نفروپاتی فشار خون رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: